3 kwietnia 2017

Bank odciął klienta od pieniędzy, bo ten miał nieważny dowód osobisty

Bank odciął klienta od pieniędzy, bo ten miał nieważny dowód osobisty

Skoro się zalogowałem, jestem gotów autoryzować transakcję, to chyba bank powinien przypuszczać, że wciąż istnieję, nawet jeśli nie mam ważnego dowodu. A przelew wewnętrzny? Dlaczego bez ważnego dowodu nie mogę przełożyć własnych pieniędzy z jednej swojej bankowej „kieszeni” do drugiej? – pyta mój czytelnik.

Więcej na ten temat: http://samcik.blox.pl/2016/08/Bank-ubezwlasnowolni-cie-skuteczniej-niz-sad-z.html

Zobacz również:

Możliwość komentowania została wyłączona.

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu