Komentuje Michał Korszeń, Dyrektor Departamentu Klienta Detalicznego i Firm w PKO BP: „Dużą wagę przykładamy do edukacji seniorów w zakresie cyberbezpieczeństwa”

Komentuje Michał Korszeń, Dyrektor Departamentu Klienta Detalicznego i Firm w PKO BP: „Dużą wagę przykładamy do edukacji seniorów w zakresie cyberbezpieczeństwa”

Wśród naszych klientów jest wielu seniorów, doskonale rozumiemy więc, z jakimi wyzwaniami się stykają. Jednym z ważniejszych jest cyberbezpieczeństwo, dlatego tak dużą wagę przykładamy do edukacji na ten temat. Robimy to cyklicznie podczas warsztatów, m.in. z udziałem policji, ale przede wszystkim na co dzień w naszych oddziałach. Każde spotkanie z klientami jest okazją, by pokazać, jak wygodnie i bezpiecznie korzystać z bankowości mobilnej i internetowej.

80% naszych klientów w wieku powyżej 60 lat ma dostęp do serwisu internetowego iPKO, a klienci w wieku powyżej 65 lat to jedna z 3 grup klientów o najwyższym wzroście logowań do bankowości mobilnej. Oprócz możliwości pełniej obsługi cyfrowej, porady w oddziale, seniorzy i seniorki mogą też liczyć na nasze wsparcie i indywidualny sposób obsługi na naszej infolinii, uwzględniający ewentualne bariery komunikacyjne i cyfrowe.

Zobacz również:

Cieszymy się, że klienci doceniają nasze działania na rzecz dostępności i chętnie polecają nas innym. Jesteśmy w TOP 3 najchętniej polecanych banków wg wskaźnika NPS (red. Net Promoter Score, jest standardowym pomiarem do oceny lojalności i satysfakcji klientów).

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu