Wśród naszych klientów jest wielu seniorów, doskonale rozumiemy więc, z jakimi wyzwaniami się stykają. Jednym z ważniejszych jest cyberbezpieczeństwo, dlatego tak dużą wagę przykładamy do edukacji na ten temat. Robimy to cyklicznie podczas warsztatów, m.in. z udziałem policji, ale przede wszystkim na co dzień w naszych oddziałach. Każde spotkanie z klientami jest okazją, by pokazać, jak wygodnie i bezpiecznie korzystać z bankowości mobilnej i internetowej.
80% naszych klientów w wieku powyżej 60 lat ma dostęp do serwisu internetowego iPKO, a klienci w wieku powyżej 65 lat to jedna z 3 grup klientów o najwyższym wzroście logowań do bankowości mobilnej. Oprócz możliwości pełniej obsługi cyfrowej, porady w oddziale, seniorzy i seniorki mogą też liczyć na nasze wsparcie i indywidualny sposób obsługi na naszej infolinii, uwzględniający ewentualne bariery komunikacyjne i cyfrowe.
- Gdzie schować pieniądze, żeby były naprawdę bezpieczne? Szukamy najbezpieczniejszych jurysdykcji w Europie. Nie tylko państwa neutralne [POWERED BY SAXO]
- Stopy procentowe w Polsce spadną, ale (nie) wiadomo, czy w tym roku. Jakie lokaty wybierać na krótko, a jakie na długo? Zmienny procent kontra stały procent
- PIT za ubiegły rok złożony? Ulga na oszczędzanie odliczona? Inwestycją buja niewąsko? O nowych wpłatach do IKZE pomyśl teraz. Oto cztery powody [POWERED BY UNIQA TFI]
Cieszymy się, że klienci doceniają nasze działania na rzecz dostępności i chętnie polecają nas innym. Jesteśmy w TOP 3 najchętniej polecanych banków wg wskaźnika NPS (red. Net Promoter Score, jest standardowym pomiarem do oceny lojalności i satysfakcji klientów).