10 czerwca 2024

Mistrzostwa Europy 2024:skąd wziąć bilety na turniej? Można je… wygrać. Oto aktualny przegląd promocji na Euro 2024!

Mistrzostwa Europy 2024:skąd wziąć bilety na turniej? Można je… wygrać. Oto aktualny przegląd promocji na Euro 2024!

Turniej Euro 2024 tym razem odbywa się tuż za miedzą, w Niemczech. To wielkie święto, bo piłka nożna to najpopularniejszy sport w Polsce, a reprezentacja Polski zakwalifikowała się do turnieju. Co prawda UEFA już przeprowadziła sprzedaż (a właściwie losowanie) biletów, jednak wciąż macie szansę na bilet na stadion – dzięki sponsorom. Jak wygrać bilety na Euro 2024? Co jeszcze jest do wygrania? Jakie promocje przygotowali sponsorzy? Oto aktualny przegląd ofert

Artykuł jest aktualizowany. Ostatnia aktualizacja – 14 czerwca 2024 r.

Zobacz również:

Mistrzostwa Europy 2024

Reprezentacji Polski po raz kolejny udało się (tak, to właściwe słowo, bo ledwo się prześlizgnęła – jako ostatni zespół) zakwalifikować na wielką piłkarską imprezę (czynimy to regularnie od Euro 2016). A więc w najbliższych tygodniach piłkarze będą nam „wyskakiwać z lodówek”.

Impreza tym razem odbywa się bardzo blisko granicy Polski, co zapewne zachęci wielu naszych rodaków do czynnego uczestnictwa. Polska swoje trzy grupowe (oby nie ostatnie) spotkania rozgrywa w Hamburgu (z Holandią), w Berlinie (z Austrią) oraz w Dortmundzie (z Francją). Naprawdę blisko.

Atmosferę turnieju widzimy też w naszej subiektywnej skrzynce e-mailowej. Pytacie nas m.in. o to, jak kupić bilety na Euro 2024. Niestety oficjalna sprzedaż biletów już się zakończyła (jeśli uda nam się awansować do fazy pucharowej, to powinna pojawić się dodatkowa pula biletów), więc pozostaje mniej lub bardziej bezpieczny zakup z drugiej ręki. Inną opcją jest… wygranie biletów w jakimś konkursie. A tych pojawia się coraz więcej.

Postanowiłem zebrać dostępne promocje i konkursy na Euro 2024. Znajdą się tu akcje z nagrodami gwarantowanymi (rzadkość), loterie (z losowanymi nagrodami) oraz różnego rodzaju konkursy (gdzie np. jury ocenia kreatywność uczestników). Do wygrania mogą być bilety na Euro 2024, ale pojawią się też inne nagrody (nagrody rzeczowe, gotówka, karty podarunkowe). Interesuje mnie tylko to, czy firma powiązała swoją akcję z turniejem. Skupiam się oczywiście na polskim rynku i pomijam promocje bukmacherskie.

Ten artykuł będzie stale aktualizowany. Będę dopisywać nowe promocje na Euro 2024, a te, które się zakończą, przeniosę do sekcji „zakończone promocje”. Na górze artykułu widzicie datę ostatniej aktualizacji.

Pamiętajcie też, że wszelkiego rodzaju promocje i konkursy najczęściej mają nas zachęcić do skorzystania z produktów jakiejś marki. Wystarczy ogłosić, że wśród klientów rozlosuje się bilet na mecz reprezentacji Polski, a liczba klientów niemal na pewno się zwiększy. Wartość nagród i prawdopodobieństwo najczęściej są tak oszacowane, aby zabawa opłacała się sponsorowi. Dlatego dobra rada ode mnie – bierzcie udział w konkursach tylko wtedy, gdy i tak planowaliście zakupy w danym sklepie.

Akcje marketingowe bywają lepsze i gorsze. W 2016 r. Media Markt zagrał va banque i obiecał zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt elektroniczny (od 500 zł), jeżeli reprezentacja Polski awansuje do półfinału turnieju. Wtedy sieć zdecydowanie się pomyliła i źle oszacowała prawdopodobieństwo (byliśmy od tego półfinału dosłownie o jeden rzut karny). Koszty zwrotów byłyby ogromne. Takie promocje to jednak rzadkość.

Zapraszam do lektury – poniżej streszczam kluczowe punkty regulaminów, ale zawsze zachęcam, aby zapoznać się ze szczegółami przed wzięciem udziału w promocji. Dodam jeszcze, że kolejność jest losowa, a artykuł nie jest sponsorowany. Jeżeli znaleźliście inną promocję – wyślijcie mi e-mail (michal.wachowski@subiektywnieofinansach.pl), a na pewno uwzględnię ją w aktualizacji.

Czytaj też: Taka praca to nie praca? Do branży e-sportu płyną coraz większe pieniądze. Czy to dobry (e-)zawód? Ile można zarobić albo… dorobić dzięki swojej pasji?

Jak wygrać bilety na Euro 2024 (i nie tylko) – aktualne promocje

1. 1000 nagród od Hisense

Promocja Gorenje Polska też umożliwia wygranie biletów na Euro 2024. Akcja dotyczy wybranych urządzeń marki Hisense. W tym przypadku pierwszy tysiąc uczestników otrzyma oficjalną piłkę turnieju (nagroda gwarantowana), a wszyscy uczestnicy wezmą udział w grze o 56 nagród.

Aby wziąć udział w konkursie, musimy kupić urządzenie Hisense (w promocji biorą udział wybrane modele i wybrane sklepy), wystawić opinie o zakupionym sprzęcie, zarejestrować się na stronie promocji i dołączyć pracę konkursową („kreatywne zdjęcie zakupionego urządzenia Hisense utrzymane w stylizacji piłkarskiej”).

Jury wybierze najbardziej kreatywne zgłoszenia, czyli ponownie wszystko zależy od nas. Do wygrania jest elektronika (telewizory, lodówki, pralki, zmywarki itd.) oraz podwójne bilety na finał Mistrzostw Europy 2024 (łącznie do wygrania są cztery bilety na Euro – dwa za zajęcie pierwszego i dwa za zajęcie drugiego miejsca).

Jak widzicie, udział w tym konkursie jest dużo droższy niż np. w akcji Lidla, ale to oznacza jednocześnie mniejszą liczbę konkurentów do nagród. Jeżeli ktoś i tak planował zakup telewizora, to dlaczego nie skorzystać z okazji? Akcja trwa od 16 maja do 16 czerwca 2024 r.

2. Coca-Cola gra też z BP!

Firma Coca-Cola jest jednym z globalnych sponsorów Mistrzostw Europy 2024. W związku z tym nie powinno nikogo dziwić, że ruszyli do marketingowej ofensywy. W końcu turniej zbliża się wielkimi krokami. Tym razem sklepem partnerskim zostały stacje BP.

W akcji „Loteria w BP” nagrody są jednak uboższe (w puli nagród zabrakło biletów na Mistrzostwa Europy 2024). Do wygrania jest: sto piłek Euro 2024, sto kart podarunkowych do BP o wartości 200 zł każda oraz pięć tysięcy puszek Coca-Cola Zero 330 ml (puszki będą sprzedawane za 1 grosz).

Aby wziąć udział w konkursie, musimy jednorazowo kupić minimum dwa dowolne napoje Coca-Cola na stacji pod marką BP w Polsce (marki, które biorą udział to: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Kinley, Fuzetea), zachować paragon i zarejestrować się na stronie promocji. Uczestnik loterii od razu zobaczy na ekranie informację, czy wygrał nagrodę (ponownie system godzinowy). Akcja trwa od 22 maja do 9 lipca 2024 r.

3. Wygraj piłkę w ALDI

Konkurs z okazji Mistrzostw Europy 2024 przygotowała też firma ALDI. W tym przypadku nagrody są skromniejsze, ale jednocześnie warunki udziału w konkursie nie powinny być przeszkodą (chociaż są trochę zagmatwane – ja np. nie rozumiem, czy chodzi o nazwę kraju czy o kreatywną nazwę kraju). Tym razem nie trzeba nawet nic kupować.

Do wygrania jest osiem zestawów nagród, na które składają się przekąski marki ALDI o wartości nie przekraczającej 200 zł (np. chipsy, soki, paluszki itd.) oraz piłka nożna o wartości nie przekraczającej 50 zł. Ot taki mały zestaw kibica.

W celu wzięcia udziału w konkursie, musimy zapisać się do newslettera ALDI i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi… „Która drużyna wygra EURO 2024”? No nie wysilili się z tym pytaniem. Komisja wybierze ośmiu zwycięzców, uwzględniając czas nadesłania odpowiedzi i trafność wytypowania zwycięzcy Euro 2024. Akcja trwa od 1 do 28 czerwca 2024 roku.

4. Kibicuj z Coca-Cola

Coca-Cola się nie zatrzymuje i w czerwcu uruchomiła kolejny konkurs związany z Euro 2024. Tym razem musimy zaprezentować naszą kreatywność i stworzyć mema (ale w konkursie można wziąć udział więcej niż jeden raz), a do wygrania są spotkania z piłkarzami.

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy zeskanować kod QR z dowolnego produktu marki Coca-Cola, ściągnąć aplikację mobilną na telefon, wypełnić quiz i rozwiązać zadanie konkursowe („Stwórz kreatywnego mema pokazującego jakim Ritual Beliver jesteś”).

Do wygrania są wirtualne spotkania z piłkarzami. Jak to ma wyglądać? Zwycięzcy będą wyświetlani na specjalnych ekranach w korytarzu stadionu, gdzie drużyny oczekują na rozpoczęcie spotkania. Będzie można pozdrawiać i dopingować piłkarzy podczas meczu Polska-Austria, półfinałów i finału Euro 2024 (łącznie komisja przyzna siedem nagród). Akcja trwa od 3 czerwca do 6 lipca 2024 roku.

5. Zapewnij ciepło w domu i kibicuj

Mniejsze firmy również chciałyby ogrzać się w blasku Mistrzostw Europy 2024 – i to nie jest nic złego. Firma Klimosz (producent kotłów centralnego ogrzewania i pomp ciepła) przygotowała konkurs z okazji zbliżającego się turnieju. Tym razem mamy do czynienia ze zwykłym losowaniem.

Do wygrania są 30-minutowe przeloty samolotem nad własnym domem oraz vouchery na kwotę 100 zł do wykorzystania w placówkach Klimosz. Łącznie organizator przyzna 36 nagród: 18 przelotów (po 3 w każdej placówce) oraz 18 voucherów (również po 3 w każdej placówce).

Aby wziąć udział w konkursie, musimy kupić dowolne produkty KLIMOSZ lub SIME oraz poprawnie wytypować wynik dowolnego meczu Euro 2024. Po zakończeniu konkursu odbędzie się losowanie. Akcja trwa od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku.

6. Szymon Marciniak i Dr Witt

Bilety piłkarskie na mecz reprezentacji Polski (chociaż już nie na Euro 2024) przygotowała też marka Dr Witt ze swoim ambasadorem Szymonem Marciniakiem (najbardziej znany polski sędzia piłkarski), a właściwie agencja marketingowa Gratifica Sp. z o.o. W tym przypadki wymagany jest zakup produktu Dr Witt Izotonik lub Dr Witt woda witaminowa w dowolnym sklepie partnerskim (moje sklepy, ABC, groszek lub euro sklep).

Do wygrania jest aż 61 nagród. Główna nagroda to dwa bilety na mecz Polska – Portugalia (12 października 2024 r. w Lidze Narodów) wraz z kartą podarunkową RTV EURO AGD (o wartości 500 zł) oraz piłką Euro 2024 z podpisem Szymona Marciniaka. Oprócz tego organizator przyzna 10 nagród w postaci karty podarunkowej EURO RTV AGD o wartości 200 zł wraz ze wspomnianą piłką oraz 50 nagród w postaci samej piłki Euro 2024.

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić dowolny produkt Dr Witt Izotonik lub Dr Witt woda witaminowa w sklepie partnerskim i odpowiedzieć na zadanie konkursowe. Pytanie konkursowe brzmi: „Opisz swoją historię związaną ze sportem. Była ciekawa, a może straszna?”, a odpowiedź musi być zwięzła, maksymalnie na 300 znaków ze spacjami (ten akapit, dla porównania, ma 532 zzs). Zwycięzców wybierze komisja, która oceni oryginalność, walory artystyczne, kreatywność, słownictwo i stylistykę. Akcja trwa od 1 do 30 czerwca 2024 roku.

7. RMF FM i Warka zagrzewają do boju!

Radio RMF FM oraz Warka zorganizowali konkurs, w którym zadaniem jest stworzenie hasła rozgrzewającego polską reprezentację. Do wygrania są koszulki z podpisem Kuby Błaszczykowskiego, gotówka oraz gadżety Warki. Organizator przygotował osiem nagród głównych w postaci koszulki, 400 zł i gadżetów Warki oraz 20 nagród dodatkowych w postaci gadżetów Warki.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wymyślić hasło zagrzewające naszych piłkarzy do boju. Hasło konkursowe powinno nawiązywać do melodii marki Warka (można się z nią zapoznać na stronie RMF FM) i nie przekraczać 200 znaków ze spacjami. Akcja trwa do 25 czerwca 2024 roku.

8. Kaufland rozdaje 10 zł za każdego gola

Jeżeli nie lubicie się wysilać, to stosunkowo prostą promocję z okazji Euro 2024 przygotowała sieć sklepów Kaufland. W tym przypadku wygrywa każdy chętny, ale wartość nagród zależy od… skuteczności naszych piłkarzy. A z tą, jak wiadomo, różnie bywa. Aby wziąć udział w akcji, trzeba też posiadać (lub dopiero otworzyć) konto w programie Kauflad Card.

Po każdym spotkaniu uczestnicy otrzymają zniżkę w wysokości 10 zł na zakupy w Kaufland za każdego gola reprezentacji Polski. Kupon będzie aktywny w aplikacji mobilnej dzień po meczu. Minimalna wartość zakupów wynosi 100 zł, a maksymalna nagroda po każdy meczu to 90 zł (za 9 goli). Akcja trwa od 16 czerwca do 15 lipca 2024 roku.

9. Polskie Radio Białystok rozdaje vouchery i gadżety

Jeżeli czasem słuchacie Polskie Radio Białystok, to na czas Mistrzostw Europy przygotowali akcję o nazwie „Konkurs jedenastek”. Codziennie od poniedziałku do piątku o godzinie 11:20 trzeba będzie odpowiadać na pytania dotyczące turnieju. Do wygrania są vouchery na catering (250 zł) oraz gadżety związane z reprezentacją Polski. Akcja trwa od 14 czerwca do 12 lipca 2024 roku.

Konkursy, nagrody i bilety na Euro 2024 – zakończone promocje

Z czasem zakończone promocje będę przenosić do tego akapitu. Na razie wszystkie powyższe konkursy są ciągle aktualne. Zakończyły się już między innymi już promocje R-Gol, Coca-Coli oraz firmy Unilever. Zakończyły się jednak przed powstaniem tego artykułu, a więc nie będę o nich pisać.

1. Bilety na Euro 2024 do wygrania w Lidlu – akcja zakończona

Na początek promocja Lidla na Euro 2024. Dyskont ogłosił konkurs, w którym do wygrania jest 50 pakietów na mecze Mistrzostw Europy 2024. W skład każdego pakietu wchodzą: dwa bilety (na mecz ćwierćfinałowy, półfinałowy lub finałowy), podróż w obie strony i zakwaterowanie na dwie noce. Czyli do wygrania jest wycieczka na mecz (niestety raczej nie będzie to mecz reprezentacji Polski) z osobą towarzyszącą.

Jak wziąć udział w konkursie? Musimy posiadać aplikację Lidla i dokonać zakupów za minimum 150 zł (standardowo pomijane są niektóre produkty, np. wyroby alkoholowe). Następnie wypełniamy formularz na stronie konkursu i odpowiadamy na pytanie konkursowe.

Pytanie konkursowe brzmi: „Wyobraź sobie mecz piłki nożnej, w którym biorą udział produkty z oferty Lidla. Powołaj do składu najlepszą jedenastkę i napisz, jaki produkt powinien grać na jakiej pozycji”, a odpowiedź powinniśmy zawrzeć w 250 znakach (czyli o zgrozo mniej niż zawiera ten akapit).

Odpowiedź będzie oceniana za kreatywność i oryginalność. Dużym plusem tej promocji jest to, że każdy może skorzystać z niej wyłącznie jeden raz. To oznacza, że sklep nie zachęca do regularnych, dużych zakupów. Jeżeli zdarzy Wam się zrobić zakupy za 150 zł w Lidlu, to rejestracja w promocji może być warta zachodu. Akcja trwa od 6 do 31 maja 2024 roku.

2. Orlen, Coca-Cola i podwójna pula nagród

Organizatorem tej loterii jest wprawdzie Agencja Reklamowa Fortis, ale chodzi w niej o to, aby kupować produkty Coca-Coli (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Fuzetea) w punktach Orlenu (stacje benzynowe, punkty handlowe Orlen w Ruchu). O tej promocji nie znalazłem ani słowa na stronach internetowych Orlenu, ale dowiedziałem się w biurze prasowym, że wydano zgodę na wykorzystanie wizerunku.

Nagroda główna to dwa bilety na Euro 2024 wraz z noclegiem i nagrodą pieniężną. Konkretnie na finał imprezy. Pozostałe nagrody to 31 kart Orlen o wartości 200 zł każda. Co ciekawe, to są tak naprawdę dwie loterie, bo osobne nagrody przeznaczono za zakupy na stacjach benzynowych, a osobne za zakupy w punktach Orlen w Ruchu. Łącznie do wygrania są więc aż 64 nagrody.

Jak wygrać bilety na Euro 2024? Wystarczy jednorazowo zakupić minimum 2 dowolne napoje z listy (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite lub Fuzetea) na stacjach benzynowych Orlenu lub w punktach handlowych Orlen w Ruchu, a następnie zarejestrować się na stronie promocji.

Promocja Orlen na Euro 2024 (lub promocja Coca-Cola na Euro 2024, bo w sumie nie wiem, jak ją tytułować) to jakaś forma losowania. Na ekranie od razu wyświetli się informacja, czy uczestnik wygrał nagrodę. Nie jest to jednak fizyczne losowanie, bo nagrodę otrzymuje pierwszy uczestnik, który dokona zgłoszenia po uprzednio zapisanej w systemie godzinie. Codziennie jest to inna, wylosowana godzina (takie odwrócone losowanie). Akcja trwa od 1 do 31 maja 2024 r.

3. Znowu Coca-Cola. Tym razem z Biedronką

„Wygraj Mistrzowski Pakiet All Inclusive” to kolejna loteria, w której warunkiem udziału jest zakup produktów Coca-Coli. Jej organizatorem jest Albedo Marketing Sp. z o.o. Tym razem chodzi o to, aby kupić minimum dwa produkty wybranych marek (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Cappy, Kinley) w sklepach sieci Biedronka, zachować paragon i wypełnić formularz konkursowy.

Organizator loterii przyzna aż trzy nagrody główne, którymi jest siedmiodniowa wycieczka do Niemiec w czasie Euro 2024 dla dwóch osób. W skład nagrody wchodzą: przeloty (Warszawa – Monachium, Monachium – Dortmund, Dortmund – Berlin, Berlin – Warszawa), noclegi ze śniadaniami, zwiedzanie lokalnych atrakcji turystycznych, przejazdy na stadion i z powrotem, ubezpieczenie, bilety na Euro 2024 (na mecze półfinałowe i mecz finałowy), nagroda pieniężna (na pokrycie podatku).

Jak widzicie, pula nagród jest całkiem pokaźna – aż 6 osób obejrzy trzy najważniejsze spotkania turnieju ze wszystkimi udogodnieniami. Dodatkowo organizator przyzna 30 nagród drugiego stopnia (podwójne bilety na różne mecze fazy grupowej – w tym na mecz Polska – Francja) oraz 110 nagród trzeciego stopnia (karta podarunkowa do Biedronki o wartości 100 zł).

Informacja o ewentualnym wylosowaniu bonu do Biedronki wyświetli się na ekranie od razu po wysłaniu zgłoszenia na stronie promocji (ponownie zabawa z godzinami, pięć nagród dziennie). Natomiast bilety będą losowane w trzech etapach – najbliższe losowanie odbędzie się 23 maja. Akcja trwa od 1 do 31 maja 2024 r.

4. Zrób grilla i wygraj z Heinz

Konkurs na Mistrzostwa Europy przygotowała też firma Heinz (a w zasadzie Webtalk sp. z o.o. na ich zlecenie). Tym razem do wygrania nie ma wprawdzie biletów do Niemiec, ale nagrody i tak są całkiem ciekawe. Przewidziano pięć nagród głównych (projektor marki Phillips i zestaw sosów Heinz), 30 piłek treningowych Adidas Euro 2024 oraz 30 voucherów do Lidla o wartości 300 zł każdy.

Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik powinien kupić minimum dwa produkty marki Heinz (długa lista produktów dostępna w regulaminie) w sklepach Lidl w Polsce. Jak widzicie, modne stają się alianse strategiczne (kup konkretne produkty, ale w konkretnym sklepie). Trzeba też wypełnić formularz na stronie konkursu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Pytanie konkursowe brzmi: „Zapraszasz przyjaciół do siebie na wspólne oglądanie meczu. Jakich przekąsek nie może zabraknąć na Twoim stole i dlaczego”? Następnie komisja konkursowa wybierze laureatów (oceniane będą: jakość, kreatywność i oryginalność zgłoszeń). Każdy uczestnik może wziąć w konkursie tylko jeden raz. Akcja trwa od 8 maja do 1 czerwca 2024 roku.

Czytaj też: Szalony manager piłkarski „na żywo”? KTS Weszło sprzedaje akcje, „Stano” obiecuje decyzyjność, a ludzie deklarują milionowe wpłaty. A ryzyko?

Zdjęcie główne: master1305 / Freepik

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu