Zaangażowanie w poprawę dostępności usług finansowych jest dla nas jednym z kluczowych aspektów wspierania różnorodności i tworzenia inkluzywnej kultury organizacyjnej – istotnych elementów strategii Banku BNP Paribas. Przykładem obszaru, w którym podejmujemy aktywne działania na rzecz zwiększania dostępności naszych usług, jest dostosowanie placówek banku do indywidualnych potrzeb wszystkich klientów.
Potwierdzeniem tych starań jest certyfikat „Obiekt bez barier”, który uzyskały 134 oddziały przystosowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami oraz certyfikat „OK senior” przyznany całej sieci placówek, świadczący o tym, że zapewniają obsługę odpowiadającą rzeczywistym potrzebom Klientów 55+.
- Wymarzony moment, żeby inwestować w fundusze obligacji? Podcast z Pawłem Mizerskim [POWERED BY UNIQA TFI]
- Nowe funkcje terminali płatniczych. Jak biometria zmieni świat naszych zakupów? [POWERED BY FISERV]
- BaseModel.ai od BNP Paribas: najbardziej zaawansowana odsłona sztucznej inteligencji we współczesnej bankowości!? [POWERED BY BNP PARIBAS]