Zaangażowanie w poprawę dostępności usług finansowych jest dla nas jednym z kluczowych aspektów wspierania różnorodności i tworzenia inkluzywnej kultury organizacyjnej – istotnych elementów strategii Banku BNP Paribas. Przykładem obszaru, w którym podejmujemy aktywne działania na rzecz zwiększania dostępności naszych usług, jest dostosowanie placówek banku do indywidualnych potrzeb wszystkich klientów.
Potwierdzeniem tych starań jest certyfikat „Obiekt bez barier”, który uzyskały 134 oddziały przystosowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami oraz certyfikat „OK senior” przyznany całej sieci placówek, świadczący o tym, że zapewniają obsługę odpowiadającą rzeczywistym potrzebom Klientów 55+.
- Pięć lat PPK. Ile zarobili ci, którzy na początku zaryzykowali? Gdzie (dzięki PPK i nie tylko) jesteśmy na drodze do dodatkowej emerytury? Słodko-gorzko [WYCISKANIE EMERYTURY BY UNIQA TFI]
- Ile złota w portfelu w obecnych czasach? Jaki udział powinien mieć żółty kruszec w naszych inwestycjach? Są nowe wyliczenia analityków [STAĆ CIĘ NA ZŁOTO BY GOLDSAVER]
- Zdjęcia w smartfonie: coraz częściej pierwszy krok do… zakupów. Czy pożyczki „na fotkę” będą hitem sezonu zakupowego? Bać się czy cieszyć? [BANKOWOŚĆ PRZYSZŁOŚCI BY VELOBANK]