Zaangażowanie w poprawę dostępności usług finansowych jest dla nas jednym z kluczowych aspektów wspierania różnorodności i tworzenia inkluzywnej kultury organizacyjnej – istotnych elementów strategii Banku BNP Paribas. Przykładem obszaru, w którym podejmujemy aktywne działania na rzecz zwiększania dostępności naszych usług, jest dostosowanie placówek banku do indywidualnych potrzeb wszystkich klientów.
Potwierdzeniem tych starań jest certyfikat „Obiekt bez barier”, który uzyskały 134 oddziały przystosowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami oraz certyfikat „OK senior” przyznany całej sieci placówek, świadczący o tym, że zapewniają obsługę odpowiadającą rzeczywistym potrzebom Klientów 55+.
- Bezpieczna szkoła i bezpieczne dziecko w sieci, czyli czego nie robić, by nie „sprzedawać” swoich dzieci w internecie? [POWERED BY BNP PARIBAS]
- Wybory w USA: branża krypto wstrzymała oddech. W świecie finansów to ona ma najwięcej do ugrania. Po wyborach nowe otwarcie? [POWERED BY QUARK]
- Pieniądze w rodzinie, jak o nich rozmawiać, żeby nie było niemiło? Natalia Tur i Maciej Samcik [POWERED BY BNP PARIBAS / MISJA OSZCZĘDZANIE]