10 grudnia 2020

Revolut coraz częściej blokuje konta klientom. Ponoć dlatego, że coś podejrzewa. Ale czy przypadkiem Revolut nie strzela do klientów „banami” na oślep?

Revolut coraz częściej blokuje konta klientom. Ponoć dlatego, że coś podejrzewa. Ale czy przypadkiem Revolut nie strzela do klientów „banami” na oślep?

Jakiś czas temu mój czytelnik został odcięty od usług Revoluta. Finansowy fintech poprosił go o uzupełnienie pewnych informacji. Pan Bartek grzecznie wykonał polecenie. Dostęp do konta został przywrócony, ale… tylko na kilka godzin. Klient pisze, dzwoni, ale odbija się od ściany. Dostępu jak nie miał, tak nie ma. Co tu się stało? W jakich sytuacjach Revolut może odciąć nas od usług?

Co jakiś czas piszecie do nas o blokowaniu dostępu do Revoluta, z usług którego w Polsce korzysta już milion klientów. Jednym z nich jest pan Bartek, który na własnej skórze odczuł gniew finansowego fintechu. Problem w tym, że mój czytelnik zapewnia, iż zrobił wszystko, o co Revolut go poprosił, a mimo tego od kilku miesięcy nie może korzystać z jego usług.

Zobacz również:

Revolut zwykle w takich przypadkach tłumaczy się regulaminem. To zestaw zasad, których należy przestrzegać, żeby móc korzystać z usług danej firmy. Czasem jednak regulaminowe meandry są dla klientów niezrozumiałe. W ubiegłym roku głośnia była sprawa mBanku, który – powołując się na swój regulamin – wielu klientom firmowym wypowiadał umowy o prowadzenie rachunku bankowego. Bank chciał dobrze, czyli chciał żyć w zgodzie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

W uproszczeniu bankowi chodziło o to, żeby mieć wiedzę na temat tego, kto personalnie stoi za rachunkiem firmowym. W sytuacji gdy firma nie podała tych danych, bank blokował dostęp do konta. Choć przy okazji mBank zaliczył kilka wpadek. Np. jednemu klientowi zablokował konto, ponieważ wykrył podejrzane transakcje na rachunku, choć przez to konto nie przeszedł ani jeden przelew wychodzący i przychodzący. A o co chodzi Revolutowi?

Przeczytaj też: Od dziś każdy polski użytkownik Revoluta może przejść do Revolut Bank. Jak wygląda transfer i co zmienia się po przenosinach? Sprawdziłem

Przeczytaj też: Karta wielowalutowa z ekspresowym cashbackiem, przedłużoną gwarancją i zwrotem kasy, gdy coś pójdzie nie tak. Tym ZEN chce zawstydzić Revoluta w Polsce i Europie

Konto zablokowane. Dlaczego? „Bo tak”

Pan Bartek ma konto w Revolucie od 2018 r. w planie „Metal”. Zawodowo dużo podróżował po świecie. Zdecydował się na usługi Revoluta ze względu na wygodę i atrakcyjne kursy wymiany walut. W lipcu 2020 r. został poproszony o potwierdzenie źródła dochodu. Pan Bartek wykonał polecenie, chwilę później dostał e-maila z informacją, że z kontem wszystko jest w porządku i że może korzystać ze wszystkich funkcjonalności. Ale kilka godzin później konto zostało zablokowane, a miesiąc później Revolut całkowicie wyłączył panu Bartkowi aplikację.

„Oczywiście to wszystko bez podania żadnych przyczyn poza ogólnikowym wyjaśnieniem, że decyzja jest ostateczna, bo takie mają przepisy, które ja zaakceptowałem, gdy otwierałem konto. Nie informują czy i jakie zapisy w umowie złamałem. Uważam, że zaszło jakieś nieporozumienie i chciałem z kimś to wyjaśnić, ale oprócz pisania w aplikacji, nie ma możliwości kontaktu z nikim”

– pisze pan Bartek. Testował kilka innych rozwiązań, ale Revolut najbardziej przypadł mu do gustu. Zapewnia, że był nie tylko lojalnym, ale też „cross-sellingowym” klientem, a więc takim, który korzystał z kilku produktów Revoluta: ubezpieczał siebie i rodzinę, opłacał subskrypcje, korzystał z kart wirtualnych, wypłacał gotówkę.

„Byłem i jestem pod wrażeniem produktu, jaki stworzył Revolut. Wszystko zawsze działało, przynajmniej u mnie. Jednak obsługa klienta i brak kontaktu z kimkolwiek to koszmar. Największe dziadostwo z jakim miałem do czynienia do tej pory. Pisanie na małym ekranie aplikacji mobilnej, jako jedyny sposób komunikacji – bez sensu”

Poprosiłem Revoluta o wyjaśnienie tej sytuacji, ale dowiedziałem się jedynie, że klient został odcięty od platformy, ponieważ złamał zasady regulaminu. Które konkretnie? Tu Revolut zasłania się tajemnicą. Pan Bartek twierdzi, że jeśli kiedyś mógł złamać regulamin Revoluta, to tylko w opisanej wcześniej sytuacji, a więc braku informacji o źródle dochodu. Dodaje jednak, że sprawa została wyjaśniona.

„Revolut poprosił mnie o ponowne wysłanie zaświadczenia o źródle dochodów z tytułu o umowy pracę. Otrzymałem to powiadomienie, gdy byłem na wakacjach. Napisałem im, że mogę podesłać jeszcze raz te same dokumenty, czyli zaświadczenie o zatrudnieniu na czas nieokreślony wraz z informacją o wynagrodzeniu, jakie wysyłałem w 2019 r. Odpisali, że to OK. Dokumenty wysłałem jeszcze tego samego dnia, jednak konto nadal domagało się jakiejś obsługi. Pytałem na czacie kilka razy o co chodzi. Odpisali, że to kłopoty z systemem IT i żebym się nie przejmował. Pisanie i odpowiadanie trwało jeszcze przez miesiąc. Wtedy dostałem maila, że wszystko jest OK, weryfikacja dokumentów przebiegła pozytywnie i mogę w pełni korzystać z konta. I jest to jedyna oficjalna informacja, jaką mam od nich na piśmie”

Przeczytaj też: Robisz zakupy, podchodzisz do kasy, płacisz kartą i… zaciągasz kredyt ratalny prosto z terminala. To najnowszy pomysł Mastercarda. Ale czy jest tani i bezpieczny?

Przeczytaj też: Klienci nie chcą płacić gotówką, a terminal płatniczy jest za drogi? Czy serca hydraulików, elektryków, kelnerów, a nawet księży podbije karta… „wpłatnicza”?

Efekt tego, że „wszystko jest w porządku” z kontem pana Bartka jest taki, że konto prawdopodobnie bezpowrotnie zostało zablokowane.

„Poczułem się jak oszust, przestępca, który jakieś prawo złamał, ale nigdzie nie mogłem dowiedzieć się o co chodzi”

Inny trop z blokadą konta wiedzie do karty kredytowej, którą mój czytelnik zasilał konto w Revolucie. Miał się dowiedzieć, że robił to zbyt często i że nie można używać karty, gdy ta objęta jest programem lojalnościowym i w ten sposób klienci nabijają sobie punkty.

„Faktycznie, jedna moja karta jest w programie „Miles and More”, ale mBank z tytułu zasilania Revoluta nie przyznaje za to punktów i jest to napisane w regulaminie mBanku. Wyjaśniłem, że druga moja karta, z której zasilam Revoluta, nie bierze udziału w żadnych programach lojalnościowych więc podejrzenia są niezasadne. Potem już nikt do tematu nie wracał. Konta nie odblokowali”

– pisze pan Bartek.

Netlix zawsze darmowy, czyli za co można dostać bana

W tej historii pojawiły się już dwa powody, które mogą być pretekstem do zablokowania konta w Revolucie. Chodzi o zasilanie konta z karty kredytowej oraz brak udokumentowania źródła dochodu. Ale to tylko kawałek listy „grzechów klientów”. Bana można dostać np. za używanie konta indywidualnego do celów biznesowych, do których przeznaczony jest segment Revolut Business.

Kolejny grzech to wyrabianie sobie co chwilę nowych wirtualnych kart Revoluta. Po co? Choćby dlatego, żeby móc za darmo korzystać z serwisów takich jak Netflix. Jak wiadomo, użytkownik takiej platformy może ja testować przez 30 dni za darmo. Ale już na wstępie musi zarejestrować kartę, czyli źródło płatności. Po 30 dniach albo zaczyna płacić, albo rezygnuje. Niektórzy klienci Revoluta próbują to obejść, a więc rezygnują z płatnego serwisu, zamawiają nową kartę wirtualną Revoluta i w ten sposób mogą korzystać z Netflixa przez kolejny miesiąc za free.

Przeczytaj też: Trudno w to uwierzyć, ale wciąż są takie banki. Spłacił kredyt przed terminem, ale bank nie chce mu zwrócić części prowizji. Czy „opcja atomowa” zakończy spór?

Przeczytaj też: Chargeback jest dla oszukanych, którzy zapłacili kartą. Czy oszukanym, którzy zapłacili przelewem, mogą pomóc przepisy o „omyłkowym przelewie”?

Nie wolno też użyć nieswojej karty do zasilenia konta w Revolucie. Rzecz jasna „bana” można dostać z transakcje, które mogą budzić zastrzeżenia, co do ich legalności, słowem: Revolut nie może służyć do prania pieniędzy. Jeśli przez konto przejdzie większa kwota, możecie zostać poproszeni o dowód na to, skąd wzięły się te pieniądze.

Revolut zapewnia mnie, że wypowiedzenie umowy nigdy nie dzieje się bez powodu i że zawsze można odwołać się od tej decyzji poprzez złożenie reklamacji na adres formalcomplaints@revolut.com lub za pośrednictwem tego formularza. Szkoda tylko, że klient tak naprawdę nie wie, za co został ukarany. Przykład pana Bartka ukazuje chaos informacyjny. Dlatego apeluję do ekipy Revoluta, by się nieco ogarnęła. Niech przywrócą klientowi „na stałe” dostęp do konta, a jeśli faktycznie mój czytelnik złamał regulamin, to przynajmniej należy mu się konkretne wyjaśnienie, za co dostał „bana”.

Źródło zdjęcia: Pixabay

Subscribe
Powiadom o
132 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Michał
4 lat temu

I właśnie dlatego ich wysiłki by zachęcić ludzi do korzystania z konta u nich jako głównego raczej nie przyniosą dużych efektów. W sieci jest sporo narzekań na blokady bez wyraźnego powodu, więc posiadanie u nich głównego konta to zbyt duże ryzyko.

Łukasz
4 lat temu

Dlatego ja ich ubieglem i w ostatnim czasie zrezygnowałem z metal a potem usunąłem konto. Są pewniejsze usługi niż Revolut.

Tomasz
4 lat temu
Reply to  Łukasz

Podziel się, jakie to usługi, gdzie ?
Pozdrawiam

Łukasz
4 lat temu
Reply to  Tomasz
Miłosz
4 lat temu
Reply to  Tomasz

Np. Crypto

Tomasz
4 lat temu
Reply to  Tomasz

Ostatnio też ruszył zen.com

Don Q.
4 lat temu
Reply to  Tomasz

To jeszcze Cinkciarza dorzucę, teraz wydają kartę za darmo, utrzymanie też jest bezwarunkowo bezpłatne; w bezpłatnej wersji jest tylko 20 walut, ale to może być wystarczająco,…

Inna sprawa, że nie wiem, czy na pewno nie będzie w nim, jak w Revolut, problemów z blokadą za (mniej lub bardziej prawdziwe) naruszenie regulaminu… Pod tym względem Curve jest najbezpieczniejsze, gdyż nie trzeba tego zasilać, kasę ściąga z karty źródłowej w momencie transakcji, więc nawet, gdy konto zablokują, to nie blokują żadnych przechowywanych środków…

Don Q.
3 lat temu
Reply to  Don Q.

Jeszcze uściślę, że właśnie na innym forum ludzie się skarżą, że Curve też im dostęp blokuje, też jest problem z oczekiwaniem na odpowiedź (trwa to np. 20 dni), też jest problem z dowiedzeniem się, dlaczego nastąpiła blokada…
Więc jedyna przewaga Curve to ten brak środków u nich, które mogliby zablokować (poza tymi z moneybacku czy Curve Send).

Michał
3 lat temu
Reply to  Don Q.

Potwierdzam, sam tego (blokady od Curve) doświadczam i nikt nie odpowiada na moje wiadomości wysłane tam do supportu. Jak u Kafki…

Mariusz
3 lat temu
Reply to  Michał

Można opisać sytuację na ich stronie FB. Zablokowali mi kartę podczas wyjazdu na wakacje i ogarniali to przez 2 tygodnie (odpowiedzi ode mnie były max 3-5h po ich mailach). W końcu opisałem sytuację na ich FB i ogarnęli się w 48h.
Ich forma „nakładki na inne karty” jest ciekawa, ale między bajki można niestety włożyć narrację, że „potrzebujesz mieć przy sobie tylko jedną kartę”

CCKK
4 lat temu

Używałem Revoluta głównie do wymiany walut, ale po tym jak zablokowali mi krytyczne środki na kilkanaście dni i nie było możliwości kontaktu z nimi zrezygnowałem z ich usług. Kto rozsądnie myślący powierzy istotne środki finansowe instytucji, z którą kontakt możliwy jest tylko przez czat w aplikacji? W krytycznym momencie po prostu nie ma się jak z nimi skontaktować.

Łukasz
4 lat temu
Reply to  CCKK

No i jak się zakończyło? Zablokowali środki – co się z nimi stało?

S.G
4 lat temu

Revolut jest dobrym pomysłem, lecz raczej koszmarnym wykonaniem. Ja również miałem przygody z blokowaniem konta bez powodu. Ostetecznie zostało odblokowane i działa po dziś dzień. Natomiast brak zaufania pozostał i nawet fakt posiadania pełnej licencji bankowej go nie przywróci do poziomu pozwalającego mi na używanie Revoluta jako głównego banku.

Tomasz
4 lat temu

A może zainteresowalibyscie się działaniem PayPal w Polsce?

Paweł
4 lat temu
Reply to  Tomasz

Działa ok.

Katarzyna
3 lat temu
Reply to  Tomasz

a czym dokładnie? to zarzut wobec paypala (z ciekawości pytam, bo nigdy nie miałam problemów), czy wskazanie go jako alternatywy do rvolita?

Renata
3 lat temu
Reply to  Katarzyna

Oj, uzbierało by się tego. Byłam sprzedawcą na eBayu. Słowo kupującego, nawet nieuczciwego jest więcej warte w paypalu niż sprzedawcy. Zabierają sprzedawcy pieniądze, nawet po zgłoszeniu nieuprawnionego użycia karty przez kupującego plus prowizja za rozpatrzenie sprawy. Paypal i eBay mieli mnie chronić przed oszustami, ale nie dość, że oszust mnie oskubał i ja na to żadnego wpływu nie miałam, to jeszcze zarobili na tym.

Waldemar
3 lat temu
Reply to  Renata

Miałem identyczną sytuacje dopiero po pół roku odzyskałem pieniądze

Damian
4 lat temu

Dlatego ja się przeniosłem do transferwise

Kris
4 lat temu
Reply to  Damian

a transwerwise na polski numer konta na ktory mozna otrzymywac przelewy?

Dominik
4 lat temu
Reply to  Kris

Tak Jest w PKO największym Polskim banku rachunek dla PLN Za darmo mam kartę, można płacić bezproblemowo. Wrzucając środki na wirtualny portfel nie ma prowizji za zamine czyli wpłacam pln z polskiej karty i mam dolary, euro na karcie transferwise bez prowizji. Trzeba uważać by za dużo nie wymienić bo wtedy jest prowizja za zamianę około 0.5 procenta dla głównych walut. Prowizję są za przelewy na tym zarabiają oraz za zmianę walut w przypadku za dużej wymiany na wirtualnym portfelu. Świetne rozwiązanie, sami mowia na czym zarabiają. Jest kontakt telefoniczny i mailowy. Da się porozmawiać z człowiekiem. Na pytania suport… Czytaj więcej »

Magsie
8 miesięcy temu
Reply to  Dominik

Transferwise to najgorszy wybór z możliwych. Zamkneli mi konto bez jakichkolwiek wyjaśnień, do tej pory nie wiem, co zrobiłam nie tak. Na moje pytanie powiedzieli, że nie udzielają takich informacji a najlepsze jest to, że dostałam email, że za karę oddadzą mi pieniądze z portfela za 90 dni. Potem nie odpowiadali na emaile, zablokowali wszelki kontakt ze mną. Pieniądze otrzymałam po 90 dniach ale odjęli mi 2 tysiące złotych za opłaty, które musieli ponieść prowadząc dochodzenie przeciwko mnie itd. Przez 3 miesiące przetrzymywali moje pieniądze na budowę domu… bo dużo tam odkładałam. Otworzyłam konto na cinkciarzu, mam je już kilka… Czytaj więcej »

Radek
4 lat temu

Korzystanie z banku czy innego revoluta, który nie ma placówek jest dobre dopóki wszystko jest dobrze. Gdy przychodzą kłopoty okazuje się, że nie ma to jak placówka z dogodnymi godzinami otwarcia, gdzie można porozmawiać z człowiekiem. Ale tłum o tym nie myśli tylko pędzie na fali optymizmu aż zderzy się ze ścianą

Man
4 lat temu
Reply to  Radek

Akurat nie widzę żadnych zalet w rozmowie z jakąś dziunią z obsługi „w oddziale banku”.

krzysztof
4 lat temu
Reply to  Man

niby nie, ale jak pokazuje przyklad bohatera tekstu w aplikacji mozna pisac do czatbota bez konca i nic z tego nie wynika…

Don Q.
4 lat temu
Reply to  krzysztof

To prawda, z czatbotem pewnie niełatwo się dogadać; ale też prawdą jest to, że często trudno się dogadać z żywym pracownikiem oddziale… Ja tak miałem z BNP Paribas, kartę kredytową Sygma zamknąłem w oddziale, dostałem potwierdzenie z podpisem i pieczątką, a po kilku miesiącach okazało się, że karta nie jest zamknięta, znowu zaczęły przychodzić wyciągi… W międzyczasie bank zamknął stary serwis Sygma, więc straciłem dostęp internetowy do tej karty. Próbowałem ponownie załatwić zamknięcie w oddziale, ale bezskutecznie. W efekcie poradziłem sobie z tym następująco: założyłem w BNP Paribas ror, dzięki temu uzyskałem dostęp internetowy, tam zobaczyłem swoją kartę i udało… Czytaj więcej »

Katarzyna
3 lat temu
Reply to  Don Q.

Od miesięcy dyskutuję z live agent W sprawie weryfikacji dochodu. Potwierdzenie przelewu (który wpłynął na moje inne prywatne konto, bo takich potwierdzeń się domagają) Kwoty za sprzedaż mieszkania zinterpretowali tak niedorzecznie, ze do tej pory jestem w szoku. Uznali, że to ja wzięłam kredyt po to, żeby przelać pieniądze na swoje konto żeby potem przelać na konto rewoluta… oczywiście to kupujący wzięli kredyt na kupno mieszkania ode mnie. Jakiekolwiek komentarze, uwagi i reklamacje w tej sprawie odbijają się od ściany, nie ma żadnej możliwości poprowadzenia sensownej dyskusji. Domagają się coraz większej ilości dokumentów, na który się nie zgadzam, bo są… Czytaj więcej »

Dariusz
3 lat temu
Reply to  Katarzyna

pytanie najważniejsze bo nikt nie pisze … czy udało się odzyskać pieniądze które były na koncie … ?

Kris
3 lat temu
Reply to  Don Q.

Mialem metal plan I na polaczenie z agentem czekalem 26h

Admin
3 lat temu
Reply to  Kris

Dżizys, coś tam się nie na żarty psuje

77mirek
3 lat temu
Reply to  Don Q.

BNP Paribas to największa tragedia w polskim sektorze finansowym (jeśli chodzi o obsługę).

~marcin
4 lat temu
Reply to  Man

Czat może milczeć w nieskończoność – a pracownik banku nie bardzo… Gdy pracownik banku nie potrafi rozwiązać problemu, to dzwoni do swojego helpdesku i w ten sposób często udaje się rozwiązać problem.

BdB
4 lat temu
Reply to  ~marcin

W ostateczności przyjmuje reklamację, a w razie problemów można iść do Rzecznika. W Revolut trzeba dobić się do człowieka, a w razie problemów wysmarować pismo po litewsku do nadzoru.

Renata
3 lat temu
Reply to  Radek

Jeszcze dobrze jak jest człowiek na infolinii. Spróbuj zgłosić awarię linii telefonicznej w Orangu przez telefon. Sama sztuczna inteligencja.

eddie
2 lat temu
Reply to  Renata

bardzo prosto – mów niewyraźnie, bełkotaj – zostaniesz przełączony przez bota od razu do konsultanta

Admin
2 lat temu
Reply to  eddie

czyli przed zadzwonieniem trzeba się napić 😉

Łukasz
4 lat temu

Pytanie zasadnicze – co się dzieje ze środkami na koncie Revolut gdy „nie można się z nimi skontaktować” ? Revolut zabiera sobie kasę klientów? Czy jakoś ją oddaje? Jeśli oddaje to jak, skoro nie ma z nimi kontaktu?

Tomasz
4 lat temu
Reply to  Łukasz

Podpinam się pod pytanie, co z zablokowanymi środkami

Rafal
4 lat temu
Reply to  Łukasz

Kasa jest gdzieś pomiędzy. Revolut jej nie zabiera ale też nie można z niej korzystać jeśli nie spełni się ich wymagań m.in. w zakresie udowodnienia źródeł dochodu. Dlatego Revolut nadaje się tylko do okazyjnego wymieniania walut. Podstawowe konto bezwzględnie trzeba mieć w stacjonarnym banku

Łukasz
4 lat temu
Reply to  Rafal

Czyli klient traci kasę 🙂 – super!

Nie
4 lat temu
Reply to  Łukasz

Nie

Łukasz
4 lat temu
Reply to  Nie

Coś więcej? Ktoś wyżej napisał „Kasa jest gdzieś pomiędzy. Revolut jej nie zabiera ale też nie można z niej korzystać jeśli nie spełni się ich wymagań” więc jakieś wyjaśnienie ?

BdB
4 lat temu
Reply to  Łukasz

Ale łapy trzyma na niej nie żaden „pomiędzy” lecz Revolut. I od jego widzimisię zależy dalszy jej los. Kto umie po litewsku może poskarżyć się do nadzoru.

Ren
3 lat temu
Reply to  Rafal

Czyli kradnie

Marek
3 lat temu
Reply to  Łukasz

Potwierdzam Revolut okrada klientów zasłaniając się regulaminem. Zablokowali mi konto na którym miałem £300 beż żadnego powodu. Nie udało mi się z nikim skontaktować. Cały dzień pisalem na czacie w aplikacji i nikt mi nie odpisal. To sa oszuści i radze trzymac się od nich z daleka.

Kamil
4 lat temu

Scenariusz jak u Kafki.

Abc
4 lat temu

Ja mam trzy konta w Revolut .najstarsze ma kilka lat.i nie miałem nigdy problemu.Bo nie kombinowalem.A ci co kombinują to maja problemy Choćby jak pan Bartek.Napewno wszystkiego nie ujawnił pisząc do redakcji.W Rewolut dostal ostrzeżenie. I po jakim czasie odblokowali .Drugi raz coś namierza I i ponownej szansy nie dostał.POLACZEK CWANIACZEK.

Radek
4 lat temu
Reply to  Abc

Za tu Ruski prowadzące ten interes na pewno krystalicznie uczciwi – nie to co Polaczki, co?

Najpierw potwierdzenie tożsamości, potem analiza gdzie kto podróżuje i gdzie kupuje, a potem jeszcze można wyciągnąć skąd ma pieniądze i ile. A jak już wywiad to wszystko wie to taki klient staje się zbędny.

Waldemar
3 lat temu
Reply to  Radek

Litwa to nie rosja

Tomasz
4 lat temu
Reply to  Abc

Nie pajacuj !!!!!
nikt nie kombinował , a został zablokowany . Ja też ( prowadzę firmę od kilkudziesięciu lat ) i zakończyłem współpracę z Revolut tylko problemy nie można normalnie korzystać. Tylko skąd, po co , dlaczego , znajomy do mnie dziś dzwonił ze jemu też i tez prowadzi firmę
OD BLOKOWANIA KONT JEST URZĄD SKARBOWY W POLSCE, A nie jakiś Revolut
Nadgorliwaść gorsza od faszyzmu

Jak Ci w Polsce, Polacy nie podobają. Spadaj do Afryki liczyć ziarka piachu na pustyni
Jakim trzeba być imitacja człowieka ,aby tak pisać

Jan
4 lat temu
Reply to  Abc

Debil

Don Q. 🧛
4 lat temu
Reply to  Jan

Nie musisz się nam przedstawiać.

Katarzyna
3 lat temu
Reply to  Abc

Oceniasz po sobie czy jak? W życiu nie kombinowałam z rewoluTem, mam też płatne plan, a i tak mam ogromne problemy z weryfikacją, Bo po w dziale weryfikacji pracują chyba bardzo średnio rozgarnięci pracownicy zgarnięci z ulicy

Ren
3 lat temu
Reply to  Abc

Jak ci zablokuja to sam będziesz plakal

Dariusz
3 lat temu
Reply to  Abc

[CENZURA-red] założę się że na wyborach to jesteś o 7 rano zaraz po pierwszej mszy i na PIS głosujesz … Ja nic nie kombinuje , miałem kasę z nieruchomości która w polskim Banku traciła tylko na wartości , przerzuciłem na revolut dla inwestycji w krypto … i co zablokowali bo duże pieniądze i tak jak wszyscy tu piszą jest masakra , rozmawiasz prawdopodobnie z botami o twoich pieniądzach które ci zabrali … przez tydzień srałem w gacie i wysyłałem wiecej papierów niż do fiskusa … nie życzę nikomu … z resztą co bede ci pisał jak ty wieśniaku w życiu… Czytaj więcej »

Łukasz
4 lat temu

Autor artykułu nawet nie próbował użyć wirtualnej karty w netflixie. Nie da się użyć karty wirtualnej musi być zwykła. Więc argument bez sensu.

Tomek
4 lat temu
Reply to  Łukasz

Płacę wirtualną za Flixa, Visa Virtual, żadnych problemów

Donni
4 lat temu
Reply to  Tomek

Płacisz bez problemu ale nie podasz jej do promocji bezpłatnej subskrypcji bo w celu weryfikacji pobiera z niej drobną kwotę i karta ulega natychmiastowej likwidacji.

Jarek
4 lat temu

Mnie jakiś czas temu zablokowano konto YouTube, rzekomo z powodu poważnego naruszenia regulaminu. Szczegółów jednak brak. Nie pisałem żadnych komentarzy, nie wrzucałem publicznych filmów, jedynie prywatne nagrywane przeze mnie (nic niezgodnego z prawem). Zero wyjaśnień, zero kontaktu. A teraz bezczelnie non-stop mi proponują YouTube Premium.

I co taki zwykły użytkownik ma zrobić? Do sądu przecież nie pójdę.

Man
4 lat temu
Reply to  Jarek

Jesteś pewien, że twoje filmy nie naruszały praw autorskich (np muzyka w tle)? Albo kogoś nie zdenerwowały? 😉

krzysztof
4 lat temu
Reply to  Man

no wlasnie nie wie…problem nie w tym,ze zablokowali ale dlaczego.Bo korpo belkot w stylu naruszyles nasze standardy nic mi nie mowi,tak samo jak w opisywanym przypadku Revoult zablokowal konto i koniec.Nikt nie wie dlaczego, co sie z danymi uzytkownika stanie, kto i jak dlugo bedzie je przetwarzal itp itd….ujawniles Revoultowi kluczowe dane a on teraz nawet nie odpowiada na meile…

Jarek
4 lat temu
Reply to  Man

Filmy to były głównie nagrania przedstawień w przedszkolu, udostępniałem rodzicom innych dzieci, więc tak, w tle była muzyka (kiepskiej jakości oczywiście, jak w tego typu nagraniach). Nawet jeśli to był powód, to tak bez żadnego ostrzeżenia (i bez możliwości pobrania materiałów)?

Krzysiek
4 lat temu
Reply to  Jarek

Przedstawienia.., w przedszkolu…, dzieci….,dużo dzieci….., łoż kurna se dodali te słowa klucze i moderowi z YT pewnie „Pedofilia” wyszła to i zbanowali. Pozdrawiam i bez obrazy, jest coraz trudniej ale z drugiej strony jakaś cenzura tez musi być, więc randomowo wszyscy padają jej ofiara…

Last edited 4 lat temu by Krzysiek
Jarek
4 lat temu
Reply to  Krzysiek

Jeśli faktycznie o to poszło, to powinno za tym iść zawiadomienie do odpowiednich organów. A tymczasem to po prostu sąd kapturowy.

Artur
3 lat temu
Reply to  Jarek

No, no. YouTube prawem, nie towarem. 🙂

Robert Sierant
4 lat temu

w Polsce nie ma już 30 bezpłatnych dni w Netflix, ludzie tak kombinowali, że ta opcja została wyłączona

Rodrigo Bajderolo
4 lat temu

Tego się nie da czytać bez oczopląsu – czy autorowi zajumali z klawiatury spację?

Adrian
4 lat temu

Miałem przykrą sytuację z R. Będąc w Polsce, utworzyłem konto i zamówiłem kartę, lecz nie złożyłem żadnego depozytu. Jakieś 1.5 mca później, już w Niemczech, miałem potrzebę skorzystania z R. Otrzymałem komunikat, że w muszę utworzyć konto na nowo z powodu braku depozytu. Tak też zrobiłem, wpłaciłem od razu 50 €, po czym konto z automatu się zblokowało z uwagi na to utworzone jeszcze w Polsce. Z aplikacji, z czatu, wyrzucało mnie kiedy oczekiwałem na odpowiedź konsultanta i cały proces odblokowania trwał zdecydowanie za długo. Jak już zadziałał, to nie mogę powiedzieć złego słowa, ale tak czy owak boję się… Czytaj więcej »

Man
4 lat temu

Czytałem i w końcu dotarłem do spodziewanego wyjaśnienia. Pan Bartek po prostu robił cash flow za pomocą karty kredytowej. Jest to zabronione w regulaminie, oczywiście tolerowane na jakimś tam poziomie, ale jak ktoś idzie po bandzie to tak się kończy. I nie ma znaczenia, że mBank już mil z tego tytułu nie nalicza. Większość osób dobrze wie co przeskrobała.

Łukasz
4 lat temu
Reply to  Man

No faktycznie – łamał Regulamin i potem narzeka. Po co o tym pisać? Jak będzie jeździł w obszarze zabudowanym 80 km/h (na 50-tce) i dostanie mandat z fotoradaru też się poskarży?

Don Q.
4 lat temu
Reply to  Łukasz

No jest niby możliwość, że łamał regulamin nieświadomie… Czyli może lepszym przykładem byłaby nie jazda 80 km/h w terenie zabudowanym (bo to trudno „przeoczyć”), a zaparkowanie na niewyraźnie oznaczonym zakazie… Regulamin Revoluta jednoznacznie mówi, że nie można go używać do wypłacania kasy z limitu karty kredytowej. Czyli nie można zasilać go kartą kredytową, a potem wypłacać tych pieniędzy w bankomacie bądź przelewem. Przyznaję, że ja kiedyś, w dobrych czasach, gdy na depozytach bankowych dostawało się koło 3%, korzystałem z tego, by zarabiać na odsetkach z kilkudziesięciu tysięcy przeniesionych z kart kredytowych. Oczywiście świadomie ryzykowałem, na pewno bym się Samcikowi nie… Czytaj więcej »

Radek
4 lat temu
Reply to  Don Q.

Tylko dostając mandat będziesz wiedział, że jest za złe (choćby nieświadome) parkowanie.

Don Q.
4 lat temu
Reply to  Radek

Jeśli ci prostaczku odholują samochód, to będąc prostaczkiem też nie zakumasz, dlaczego zniknął…

obserwator
4 lat temu
Reply to  Don Q.

Musisz obrażać ludzi?

anonymous
4 lat temu
Reply to  obserwator

U niego to standard.

dhun
3 lat temu
Reply to  Don Q.

A bez obrażania ludzi dasz rade? Czy za trudne?

Ann
4 lat temu

Mnie również Revolut zablokował konto ,choć dostarczyłam wszystkich informacji, jakie chcieli. Mam na tym koncie jeszcze kwotę pieniędzy…Póki co nie mam pomysłu jak to skutecznie załatwić.

Grzegorz
4 lat temu
Reply to  Ann

Spróbuj wpisać „live agent”na czacie

Łukasz
4 lat temu
Reply to  Ann

Daj znać jak się sprawa zakończy.

Tomasz
4 lat temu

2 tygodnie temu cos ala konkurencja dla Revoluta w PL ruszyla, warto sprawdzic, maja lepsze kursy przewalutowan

https://www.zen.com/

Józef
4 lat temu

Mi z rok temu zablokowali bez słowa konto na LinkedIn. Logowałem się tam rzadko, ale nic tam nie wrzucałem, było tylko moje cv. Do odblokowania żądają skanu dowodu osobistego lub paszportu…

BdB
4 lat temu

Żeby rozpaczać, że ich ruska biga data odrzuciła… Cieszyć się trzeba. Para Cinkciarz + Dipocket dają radę.

Last edited 4 lat temu by BdB
BdB
4 lat temu
Reply to  BdB

Nie działa edycja na Safari ☹️ próbowałem wczoraj poprawić tę literówkę.

Don Q.
4 lat temu
Reply to  BdB

U mnie w Firefox też nie działa…

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu