Komentuje Magdalena Jaskóła kierująca Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium: „Wspieramy seniorów w obsłudze nowoczesnej bankowości elektronicznej i mobilnej”

Komentuje Magdalena Jaskóła kierująca Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium: „Wspieramy seniorów w obsłudze nowoczesnej bankowości elektronicznej i mobilnej”

W Banku Millennium dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić osobom starszym wygodne i dostępne usługi bankowe. Doskonale rozumiemy, że seniorzy często potrzebują szczególnego wsparcia. Mogą skorzystać z jednej z największych na rynku sieci placówek, w których nasi doświadczeni doradcy służą pomocą – od momentu założenia konta, aż po codzienne korzystanie z naszych usług.

Podczas zakładania konta nasi pracownicy dokładnie wyjaśnią wszystkie zasady, dbamy o to, aby ten proces był prosty i zrozumiały. Wspieramy seniorów także w obsłudze nowoczesnej bankowości elektronicznej i mobilnej. Nasi doradcy zawsze pomagają uruchomić aplikację, mogą pokazać dostępne funkcje i zwrócić uwagę na korzyści płynące z wykorzystania tych narzędzi. Warto pamiętać, że dzięki bankowości elektronicznej i mobilnej seniorzy zyskują stały dostęp do swoich produktów bankowych i większą kontrolę nad wydatkami.

Zobacz również:

Doskonałym przykładem jest płacenie za parking miejski przez telefon w aplikacji. Jeśli wizyta u lekarza się przedłuża, można szybko i wygodnie przedłużyć bilet bez konieczności wychodzenia z kolejki. A gdy wizyta zakończy się wcześniej, można ten okres skrócić i zapłacić tylko za faktyczny czas parkowania – czyli zapłacić mniej. Inną interesującą opcją jest możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej przez telefon oraz dostęp do ofert specjalnych w ramach produktów oszczędnościowych, których warunki i korzyści są czytelnie i przejrzyście prezentowane w aplikacji mobilnej.

Wierzymy, że dzięki naszym usługom i wsparciu, jakie oferujemy seniorzy mogą czuć się pewnie, komfortowo i bezpiecznie, korzystając z nowoczesnych rozwiązań bankowych.

 

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu