Bank wysłał klientowi kartę pocztą zwykłą. Karta nie dotarła, więc bankowcy kazali klientowi zapłacić za… drugą. I nie dali sobie wytłumaczyć, że to nie jest wina klienta, iż karta do niego nie dotarła.
Więcej o tym problemie:
http://samcik.blox.pl/2016/10/Gdy-bank-wysyla-klientowi-karte-zwykla-poczta.html
- Połowa Polaków ma jakiś kredyt. Kiedy opłaci się skorzystać z jego refinansowania albo z konsolidacji? O strategiach spłaty zadłużenia [POWERED BY RAIFFEISEN DIGITAL]
- Szybkie przelewy, docierające błyskawicznie do dowolnego odbiorcy na świecie? Usługi takie jak Visa Direct mogą przyspieszyć ruch pieniędzy [POWERED BY VISA]
- Amerykańskie akcje i dolar toną. Ale zbliżają się też do ważnych poziomów wycen. Czas decyzji dla inwestorów: Trump to katar czy ciężka grypa? {POWERED BY UNIQA TFI]