3 marca 2017

Karta wysłana zwykłą pocztą zaginęła. Kto ma płacić za następną?

Karta wysłana zwykłą pocztą zaginęła. Kto ma płacić za następną?

Bank wysłał klientowi kartę pocztą zwykłą. Karta nie dotarła, więc bankowcy kazali klientowi zapłacić za… drugą. I nie dali sobie wytłumaczyć, że to nie jest wina klienta, iż karta do niego nie dotarła.

Więcej o tym problemie:
http://samcik.blox.pl/2016/10/Gdy-bank-wysyla-klientowi-karte-zwykla-poczta.html

Zobacz również:

Możliwość komentowania została wyłączona.

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu