Komentuje Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu BLIK: „Wprowadzamy nowe standardy w świecie finansów”

Komentuje Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu BLIK: „Wprowadzamy nowe standardy w świecie finansów”

BLIK to innowacyjna metoda płatności dla każdego, bez względu na jego wiek, płeć czy poziom sprawności.  Od samego początku projektowaliśmy to rozwiązanie z myślą o potrzebach różnych użytkowników. Dodatkowo za pośrednictwem aplikacji mobilnej banku każdy ma możliwość dostosowania takich aspektów jak wielkość liter czy kontrastowe kolory, a osoby niewidzące bez problemu mogą skorzystać z asystenta głosowego, aby potwierdzić kwotę i inne szczegóły operacji, co może je uchronić przed oszustwem.

Jednak dbamy nie tylko o kwestie związane z łatwością i bezpieczeństwem transakcji. Zwracamy również uwagę na to, aby informacje w naszych kampaniach były przekazywane za pośrednictwem różnych kanałów sensorycznych tak, aby nikt nie czuł się pominięty. Walka z wykluczeniem jest dla nas niezwykle ważna, a poprzez udział w akcji „Dostępne finanse” mamy możliwość zdobycia szerszej perspektywy, a także możemy połączyć wysiłki z innymi organizacjami. Zdecydowaliśmy się dołączyć do tej inicjatywy, ponieważ wierzymy, że wpłynie ona na rozwój rozwiązań zmieniających doświadczenia Polaków ze szczególnymi potrzebami i wprowadzi nowe standardy w świecie finansów.

Zobacz również:
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu