Komentuje Iwona Jarzębska, dyrektorka ds. relacji publicznych w Banku Millennium: „Robimy wiele dla dostępności, chcemy robić więcej”

Komentuje Iwona Jarzębska, dyrektorka ds. relacji publicznych w Banku Millennium: „Robimy wiele dla dostępności, chcemy robić więcej”

Podejmowanie działań edukacyjnych w zakresie dostępności usług finansowych uwrażliwia szczególnie na potrzeby osób, które czasowo lub z powodu przewlekłych trudności zdrowotnych potrzebują mieć dostęp do informacji i rozwiązań w odpowiedniej formie. Bank Millennium stale dostosowuje swoje usługi do wymagań osób z niepełnosprawnościami oraz wszystkich z różnymi potrzebami.

Zapewniamy ułatwienia w korzystaniu z bankowości dla osób niedowidzących w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej Millenet. Tworzymy odpowiednie komponenty wizualne, nawigacje oraz konsultujemy poszczególne rozwiązania z zainteresowanymi.

Zobacz również:

Coraz więcej rozwiązań dostępnych jest również w naszych placówkach. Wspomnę choćby o możliwości przygotowania dokumentów w języku Braile’a, wykorzystania czcionki o dużym rozmiarze lub nagraniach audio. Regularnie szkolimy personel, aby zapewnić odpowiedni poziom wiedzy i umiejętności, podnosimy również świadomość na temat potrzeb osób z niepełnosprawnościami w zakresie bankowości i finansów. Robimy wiele i chcemy zrobić więcej, aby spełniać oczekiwania wszystkich naszych klientów.

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu