Euronet angażuje się w zrównoważony rozwój poprzez odpowiedzialne praktyki środowiskowe, społeczne i zarządcze. Zwracamy uwagę, aby nasze bankomaty i wpłato–bankomaty były dostępne dla wszystkich klientów, bez ograniczeń. Urządzeń naszej sieci są przystosowane do potrzeb osób niedowidzących oraz niewidomych, są wyposażone w klawiaturę z wytłoczonym alfabetem Braille’a, a także z punktem nawigacyjnym oznaczonym na środkowym klawiszu numerem „5” oraz kontrastowe ekrany transakcyjne.
Istotne dla nas jest także komfortowe umiejscowienie urządzeń, tak aby każda osoba z niepełnosprawnością mogła z niego skorzystać. Każda lokalizacja jest dokładnie analizowana pod tym względem.
- Wymarzony moment, żeby inwestować w fundusze obligacji? Podcast z Pawłem Mizerskim [POWERED BY UNIQA TFI]
- Nowe funkcje terminali płatniczych. Jak biometria zmieni świat naszych zakupów? [POWERED BY FISERV]
- BaseModel.ai od BNP Paribas: najbardziej zaawansowana odsłona sztucznej inteligencji we współczesnej bankowości!? [POWERED BY BNP PARIBAS]
Udział w projekcie „Dostępne finanse” jest dla nas ważny, ponieważ chcemy, żeby wszyscy mieli równe szanse w korzystaniu z naszych urządzeń. Zależy nam, żeby nasze produkty i usługi były dostępne, zgodnie z potrzebami naszych klientów. Łącząc siły z innymi organizacjami w tym projekcie, mamy wpływ na wprowadzenie nowych standardów i stworzenie dostępnych finansów bez barier.