11 stycznia 2024

Komentuje Ewa Miziołek, szefowa komunikacji Euronet Polska: „Zwracamy uwagę, żeby nasze bankomaty były dostępne dla każdego”

Komentuje Ewa Miziołek, szefowa komunikacji Euronet Polska: „Zwracamy uwagę, żeby nasze bankomaty były dostępne dla każdego”

Euronet angażuje się w zrównoważony rozwój poprzez odpowiedzialne praktyki środowiskowe, społeczne i zarządcze.  Zwracamy uwagę, aby nasze bankomaty i wpłato–bankomaty były dostępne dla wszystkich klientów, bez ograniczeń.  Urządzeń naszej sieci są przystosowane do potrzeb osób niedowidzących oraz niewidomych, są wyposażone w klawiaturę z wytłoczonym alfabetem Braille’a, a także z punktem nawigacyjnym oznaczonym na środkowym klawiszu numerem „5” oraz kontrastowe ekrany transakcyjne.

Istotne dla nas jest także komfortowe umiejscowienie urządzeń, tak aby każda osoba z niepełnosprawnością mogła z niego skorzystać. Każda lokalizacja jest dokładnie analizowana pod tym względem.

Zobacz również:

Udział w projekcie „Dostępne finanse” jest dla nas ważny, ponieważ chcemy, żeby wszyscy mieli równe szanse w korzystaniu z naszych urządzeń. Zależy nam, żeby nasze produkty i usługi były dostępne, zgodnie z potrzebami naszych klientów. Łącząc siły z innymi organizacjami w tym projekcie, mamy wpływ na wprowadzenie nowych standardów i stworzenie dostępnych finansów bez barier.

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu