Kryzys zmienia świat

Kryzys zmienia świat

Właśnie – publikując poprzedni wpis – uświadomiłem sobie jak bardzo bankowy świat stanął na głowie.Tylko kilka przykładów: państwowy PKO BP, zawsze jeden z najtańszych banków na rynku (jeszcze nie tak dawno miał konto osobiste po 3 zł), nagle przepoczwarzył się w jednego z największych, jak mówią klienci, „krwiopijców”. I, jak przystało na ten przydomek, nadaje ton podwyżkom opłat.

Grecki Polbank, który nie tak dawno reklamował się hasłem „po prostu, po ludzku”, dwa miesiące temu usiłował wymuszać na klientach podwyżki marży, chociaż żaden punkt umowy kredytowej tego nie przewidywał. A mBank, internetowy potentat, który istotą swojego działania uczynił otwartość i interakcję z klientami, dopuścił do tego, by jedną z najpopularniejszych witryn w internecie stała się strona akcji mStop, zrzeszająca jego niezadowolonych klientów. Aż chciałoby się zawołać, parafrazując pewnego byłego premiera: niech nikt nam nie wmawia, że białe jest białe, a czarne jest czarne 🙂

Zobacz również:
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

social-facebook social-feed social-google social-twitter social-instagram social-youtube social-linkedin social-rss top-search top-menu