Inwestowanie w polskie sklepy się opłacało. Sieć Dino przez siedem lat 12-krotnie pomnożyła pieniądze udziałowców. Czy wciąż warto inwestować w handel?

Po dwóch latach do sklepów wraca VAT na żywność, Polacy deklarują, że będą oszczędzali na zakupach, a wojna cenowa największych sieci dyskontów (Lidla i Biedronki) zaostrza się. Czy to symboliczny koniec dobrych czasów i wysokich marż w handlu? Można było na tym dobrze zarobić. Kto w 2017 r. wziął udział w ofercie publicznej polskiej sieci supermarketów Dino – dziś jest 12-krotnie bogatszy. Czy wciąż warto inwestować w polskie sklepy?

Subiektywny newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślę ci powiadomienie o najważniejszych tematach dla twojego portfela. Otrzymasz też zestaw pożytecznych e-booków. Dla subskrybentów newslettera przygotowuję też specjalne wydarzenia (np. webinaria) oraz rankingi. Nie pożałujesz!

Kontrast

Rozmiar tekstu